Nighty

Nu ska jag gå och lägga mig, är jätte trött och måste orka upp klockan FEM imorgon. Hur ska det gå? Kommer somna på mötet. Tur att man får gratis hotellfrukost i alla fall. Klantig som jag har missade jag att gå till Alarmstreet och hämta en lapp där det står vad jag ska säga, pinsamt. Får höra med Anna om hon vet vad jag ska säga. Känner mig smått nervös.

Hade tänkt att plugga massor ikväll men jag är helt slut så får göra det hos älskling imorgon.

Men nu blir det sängen, sov gott alla för det ska jag göra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det gick bra!

Somnade själv klockan 8 igår, helt slut!

Vad tror du, ska vi snacka med Jonas imorgon om vår lilla ide om fota? :)



<3 ´pussochkramskumbanan.

2009-11-26 @ 11:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0