Mys lillsyrran

Vilket ruggit väder det är ute, håller ni inte med om det? Sitter i soffan på min lillasysters rum och ser på medans hon spelar sitt tv-spel my horse. Kom hem från träningen för ett tag sen. Syster var snäll att hämta upp mig nere vid apoteket. Fick lov att springa in där och fixa nya p-piller. Efter flera veckors slit lyckades jag äntligen få tag i ungdomsmottagningen!

Träningen gick för övrigt bra, fick springa upp och ner för massa trappor så mina ben är döda nu. Men det var härligt! Väntar på mat nu, mamma ska göra falukor och makaroner men jag ska vara duktig och göra som min tränare har bett mig och äta ris istället. Har faktiskt kommit in i en risfas nu så det är lugnt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0