Music makes you lose control

Sitter på praktiken nu och stirrar ut genom fönstret på det tråkiga vädret. Det hade inte gjort så mycket om det var grått om det åtmindstånde fanns lite snö. Nåja, det blir väl bättre! Snart är det första advent, gud vad jag längtar.

Har spenderat morgon med att lyssna på massor av underbar musik. Ryst till nästan varje låt och grät nästan när jag lyssnade på "We are the world". Håll med om att den är underbar? Just nu lyssnar jag på "on top of the world" med Boys like girls, riktigt länge sen jag lyssnade på den. Brukade nöta den jämte förut.

Om lite mer än en timme är det i alla fall lunch. Längatar riktigt mycket. Börjar bli väldigt hungrig och uttråkad. Ska gå till Kebaben och äta sallad tror jag. Eller ska jag ta sushi? Är väldigt sugen på det. Nej, blir nog sallad. Kanske Evelina vill äta sushi med mig sen ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0