Massa diskussion

Redovisningen gick bra trots att jag inte har övat allt för mycket. Känns jätte skönt att ha den överstökad och jag är rätt nöjd. Kunde ha förberett mig lite mer men det tycker man ju alltid. Anna sa i alla fall att den var toppen så jag får vara glad!

Hela resten utav den här dagen har gått åt att diskutera vår medieproduktionslektion, shit säger jag bara! Alla hade verkligen jätte mycket att säga så det tog bra lång tid. Men det känns skönt att vi gjorde det, vi kom fram till rätt bra saker och det känns som att det kommer funka i alla fall.

I eftermiddag ska jag på lucia träning och sen ska jag träna bodypump. Första gången faktiskt så det ska bli kul. Ska även hinna köpa ett par nya vantar också eftersom jag tappade bort mina i onsdags, klantigt nog.

Aja, nu ska jag blogga i projektbloggen så Billmark blir glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0