kvällsmys

Älskling sitter och bygger en stad i ett spel så jag tänkte passa på och blogga om precis ingenting. Tänkte bara säga att min pojkvän är fruktansvärt söt och jag älskar honom! Fast jag tycker han får spela klart snart så vi kan mysa. Tror jag får gå och slänga mig över honom istället.

Nämde jag att jag åt en fruktansvärt god muffins till mellanmål idag? (schh, säg inte det till min tränare). Det var med äpple och kanel och sen vaniljkräm inuti. Köpte även med smörgåstårta till älskling. Fast jag var glupsk och åt upp min muffin innan jag kom fram till honom.

Såg på en rätt bra film idag också, kommer inte ihåg vad den heter men det var någon söt romantisk film. Blev tårögd av den när jag låg där och myste med älskling (som för övrigt sov) och tänkte på hur glad jag är som har honom. Finns det något bättre än att bara ligga och mysa med den man älskar? Tror fasen inte det! Så därför ska jag dra hit honom nu. Ni får ha det bäst, sov gott!






Titta älskling, en bild på dig! Oroa dig inte, jag ska ta massor av nya bilder på dig och lägga upp dom nu. Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0