Kallt

Fy vad kallt det är ute! Jag måste verkligen skaffa mig varmare skor, fryser ihjäl om fötterna annars. Kunde knappt känna mina fötter när jag gick på bussen idag.

Nu sitter jag på praktiken. Ska tydligen ut och göra några "jävlar" idag. Känner mig inte alls manad till att göra det. Kallt och blåsigt är inte min melodi. Men det är bara att bita ihop. Tror jag ska till högskolan och göra det. Får se vad Mia säger.

Efter praktiken ska jag till min personliga tränare. Var där igår också och gjorde en kroppsfettanalys. Ligger på 19% nu och över en månad eller två ska han ta ner mig till 17% och sen slutligen 15%. Får bara hoppas på att jag kommer klara det! Vad tror ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0