Helt slut!

Kom hem från träningen för ett tag sen och jag är helt slut. Ligger i sängen nu och försöker få lite motivation till att städa som jag måste göra idag. Mitt rum ser hemskt ut. Behöver tvätta också. Usch, mycket måsten!

Dagen idag har varit sådär. Har fått mycket jobb gjort. Drog till Anders och fick en ny laddare, nästan gjort klart min presentation för nästa vecka, planerat balmöte och tränat. Mindre roligt var dock att hela klassen stack ifrån medieproduktionen igen så nu får vi inte jobba med projektarbetet länge på den lektionen utan kommer få massa uppgifter. Ibland undrar jag om en del någonsin kommer att växa upp?

Nej nu ska jag rensa upp mitt skrivbord på datorn, ser hemskt ut.


Det ser hemskt ut med en massa ikoner, tycker inte ni också det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0