God lunch!

Sitter på medieproduktionen nu och jobbar med projektarbetet. Går inte frammåt direkt, men men. Bara 45 min kvar nu sen ska jag ner på stan med Sissi. Sen kommer älsk och så blir det middag. Riktig toppen dag!

Drog till Panorama idag på lunchen med Sissi, Igge och Grääs. Åt en kycklingsallad som var riktigt god faktiskt. Beställde såklart extra fetaost till också, måste jag alltid ha när jag äter sallad! Lägen sen vi lunchade så det var riktigt trevligt. Men jag måste gå ner och prata med Syon. Dom hade nämligen fått matkupponger för apun men inte jag. Känns lite dumt eftersom vi inte är långt ifrån varandra. Så ska ner och klaga, jag borde också få!

Ska titta på en ny mobil idag också tror jag. Så trött på min. Några tips? Lutar åt en iphone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0