God lunch!

Hej alla! Sitter på kontoret nu igen efter lunchen. Blev ingen sallad utan stack till en GI restaurang med Maria istället. Riktigt gott var det! Dom hade en fisk som var galet god, synd att jag testade den på andra rundan. Var redan så mätt då att jag knappt orkade smaka den. Nåja, nu sitter jag här med min Chai latte och glamourtidning. Väntar på att älskling ska logga in på msn!

I eftermiddag ska jag träna med min personliga tränare igen. Vi ska även gå igenom lite om mat och så. Jag undrar hur mycket av det jag äter som han kommer att dissa? Hoppas att jag inte äter allt för dåligt. Tror jag ska få köra mage idag, jag som är super svag där. Kommer dö direkt.


Avslutar med den här låten, riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0