.

Gud vad mätt jag är! Har proppat i mig 10 bitar sushi och den goda soppan. Riktigt gott var det, har inte ätit sushi på länge. Funderar på att göra det imorgon igen! Om det inte blir sallad då? Vi får se.

Sitter på kontoret nu i vanlig ordning. Gör inte så mycket, ser över min powerpoint som jag ska ha när jag redovisar på måndag. Väntar mest på att klckan ska bli tre så jag får sluta. Glömde köpa mellanmål så måste springa snabbt och göra det då så jag har ätit innan träningen. Måste fixa en vattenflaska också, glömde min hemma.

Föresten, någon mer än jag som avgudar Sofi Fahrmans klädstil? Ah, skulle döda för hennes garderob.



Tummen upp säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0