Back to school

Märkte precis att min syster har varit inne på min blogg, blev lite förvånad när jag läste inlägget innan jag fattade att det var hon som hade skrivit det. Jaja, alltid trevligt!

Sitter i skolan igen för första gången på 5 veckor. Känns jätte skönt att äntligen vara tillbaka här igen. Skolan är verkligen en plats som jag trivs på. Har mediekommunikation B nu. Jobbar lite mer med min PR uppgift. Blev jätte glad när jag pratade med Anna och hon sa att min är på högskolenivå, underbart! Får tacka Micke till tusen för det.

Idag ska vi ha middag hemma hos oss så Crille kommer in lite senare. Sen kommer även några vänner till mamma och pappa. Tror det blir riktigt trevligt. Ska gå på Johanna och Stinas modellcasting idag också. Tänkte fota lite til yearbooken. Som jag för övrigt måste börja ta tag i.

Nu måste jag jobba lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0