9e November

Har en känsla av att jag och bloggar inte funkar. Blir alltid så dålig uppdatering efter ett tag. Får väl försöka att bli lite bättre på att uppdatera.

Just nu sitter jag på Mediekommunikationen, gör inte så mycket är redan klar med uppgiften. Tror jag ska jobba med lite andra arbeten. Om en kvart ska jag sticka på möte med Eventgruppen. Sen blir det lunch och efter det medieproduktion. Måste jobba på bra då, ligger lite efter känner jag. I eftermiddag ska jag träna med min PT igen och sen kommer älskling. Riktigt bra dag!


Hittade ett Starbucks när jag var i Berlin, fick äntligen dricka en Carmel Macchiato igen!

Kommentarer
Postat av: jagärvärldensbästasyster (a)

fan vad lik du va mamma där :O

2009-11-12 @ 20:26:39
Postat av: jagärvärldensbästasyster (a)

fan vad lik du va mamma där :O

2009-11-12 @ 21:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0