tandläkaren

Kom hem från tandläkaren för en stund sen. Det gick bra men var lite halv drygt. Jag hatar tandläkaren och har tandläkarskräck så det är aldrig kul att gå dit. Fast vem tycker det? Hur som hellst, allt såg bra ut förutom att jag hade några små hål mellan tänderna så jag måste skaffa tandtråd och flourskölj. Menmen, får köpa det någon dag i veckan. Det enda som inte var bra var att jag hade ett hål som måste lagas mellan tänderna och att laga är det värsta jag vet. Pratade med tjejen som jag hade och jag har blivit lovad lugnande nu, det tackar vi för. Älskling har lovat att följa med mig också. Känner att jag låter lite mesig men jag får verkligen panik av sånt.

Nu sitter jag i alla fall i sängen och ser på scrubs och äter några zooapor som Alicia kom och gav mig. Ska gå ner och se vad vi ska äta för middag nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0