tandis igen

Gick till tandläkaren idag igen och den här gången var det rätt. Dock var hon försenad med 10 minuter så jag blev lite nervös ett tag och tänkte att jag kanske hade gjort fel igen! Fast det hade jag inte. Vi pratade lite och hon berättade lite om det lugnande jag kommer få. Tror det kommer att gå bra. Det enda som gjorde mig lite irriterad var att vi fick lov att skjuta fram tiden till den 29 december, skulle ha gjort det nästa onsdag. Menmen, jag ska inte hänga läpp för det. Skönt att jag hinner göra det innan årsskiftet bara, börjar kosta pengar sen.

Nu sitter jag i ett grupprum på skolan och små pluggar till historian och kollar igenom lite från samhällelektionerna också. Fast nu ska jag gå ner på stan och köpa sushi, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0