sushimys i skolan

Sitter här i mitt lilla grupprum och äter sushi, tittar i veckorevyn, lyssnar på julmusik och tar det lugnt. Kan inte bli så mycket bättre! Var ner på stan och kollade lite på lunchen, köpte en liten present till älskling också som han ska få imorgon!

Sitter och funderar på vad jag ska jobba med nu i eftermiddag. Glömde mitt bibliotekskort hemma så kan inte låna The Catcher in the Rye, vilket är lite synd. Måste se till att göra det. Mitt enda problem är att jag hatar att låna böcker på biblioteket, jag har så svårt att komma ihåg när jag ska lämna tillbaka dom så jag får alltid böter.

I eftermiddag har vi genrep för lucia tåget också. Blir nog kul. Måste kila ner på stan och köpa ett rött band också. OCH VANTAR. Fasen. Tappade en vante idag igen. Hur lyckas jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0