städning och vårlängtan.

Nu har jag varit riktigt duktig och städat mitt rum, fint blev det! Håller på att tvätta mina lakan nu också. Kommer bli underbart skönt att lägga sig sen. Helt nystädat, rentvättat och världens finaste pojkvän. Håll med om att det är det bästa? På tal om pojkvän så borde han dyka upp snart. Tycker det har gått en timme nu!

För övrigt har jag en grym vårlängtan. Efter att ha suttit och kollat på hm's vårkollektion höll jag på att spricka av längtan. Kändes som om det var vår bara genom att titta på kläderna. Men den lyckan försvann fort när jag tittade ut genom fönstret och såg det trista värdet. Nåja, så lång tid är det inte kvar nu.

Vilken är er favoritårstid? Min är våren eller hösten. Kan inte riktigt bestämma mig där. Men så länge det är soligt duger båda lika bra. Fast nu vill jag ha vår och värme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0