red lips.

Det här dagen har varit lite halvdryg. Sprungit runt halva stan och sagt vem som vann i en tävling. Inte det roligaste när snön vräker ner, det är minusgrader och blåser som tusan. Men nu är det gjort och det känns skönt. Är hemma och har precis ätit ett ägg och 4 köttbullar, mums!

Fick reda på en sak om en lärare idag som gjorde mig jätte ledsen. Vilka idioter det finns här i världen. Ibland vill man verkligen bara slå folk med en hammare i huvudet. Jag hoppas att dom åker det så det skriker om det. Usch vad arg jag blir.

Menmen, ska till Leo's lekland med mina systrar snart. Ska bli mysigt!




Juste, mamma fick ett rött läppstift i sin adventskalender idag. Fick bara lov att testa det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0