massor av julbord

På måndag är det dags för skolans årliga julfest och vi håller på med förberedelserna för fullt. Jag låg precis och läste igenom lite fakta om lärarna som de har skickat in och jag gråter nästan av skratt. Jag har verkligen goaste lärarna!

För övrigt ser jag på Svenska hjältar galan. Måste säga att den är riktigt bra. Tittar ni också på den? Man blir lite smått rörd utav att titta det. Alltid trevligt med människor som gör bra saker. Man får lite hopp om mänskligheten!

Tror att jag ska krya till sängs snart. Är rätt trött och har prov imorgon. Sen ska jag hem till älskling och åka med hans familj på julbord, kommer bli supermysigt! Blir mycket julbord nu känns det som och det betyder ostkaka och ris al á malta (stavas det så?) som jag älskar. Gud, jag kommer rulla efter julen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0