Lite motivation tack?

Sitter på min engelskalektion nu och försöker skriva men humöret är inte på topp och jag har ingen motivation. Fast hade behövt komma igång, valt ämne i alla fall och det är bra. Nu ska jag bara orka skriva också. Inte kul när man är trött och bara vill åka hem och krypa ner under täcket och se på Scrubs.

Ska palla mig till gymmet sen med, såklart är fiket stängt så jag kan inte köpa något mellanmål. Lyckat. Var ingen god lunch idag heller. Så kommer vara vrålhungrig. Kanske hinner äta en snabb middag innan jag åker till Crille men det tvivlar jag på.

Jaja, nu ska jag sluta skriva här och ta tummen ur rumpan och göra något viktigt istället. Ha det bra!


Camen i skolan är något bättre än den på pappas dator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0