last day of the year

Sista dagen på 2009. Tiden går verkligen fort! Det här året har varit riktigt bra, mycket bättre än 2008. Visst har det funnits riktigt tuffa perioder under det här året men över lag har det varit underbart! Nu räknar jag med att 2010 kommer att bli ännu bättre. Jag har redan tänkt ut mina nyårslöften, fast dom får ni höra lite senare.

Hur var er gårdag? Jag uppdaterade inte så mycket eftersom jag och älskling firade ett år. Men vi hade en riktigt mysig dag. På kvällen åt vi massa ost och kex och såg på film. Ni får se lite bilder sen.

Nu ska vi snart äta och sen ska vi hem till mig för att äta nyårsmiddag med min familj. Vi får se vart vi tar vägen ikväll. Blir lite förfest hos mig först i alla fall. Verkar som det är klent med fester i Kalmar, men vi hittar något! Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0