jag gillar inte slask

Jag älskar snön men nu måste jag faktiskt klaga! Det är ju så tråkigt när det är sånt vänder som det är idag. Det vräker ner snö, fast det är plusgrader så det blir massa slask. Inte alls kul. Trampade i en stor driva som låg över vatten på väg till matsalen så nu är jag jätte blöt om ena foten. Får hoppas att det blir lite kallare snart.

Gjorde precis en liten affisch till älskling, ska ta och skriva på min engelska artikel nu. Tänkte försöka göra klart så mycket som möjligt på den. Hade varit klart, slipper jag jobba så mycket hemma. Har en timme på mig så en bit lär jag hinna. Sen ska jag dra till gymmet, tänkte köra armar idag. Hade jag haft mer tid hade jag nog kört ben också. Jaja, sånt är livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0