irriterande

Satt och kollade på blondinbellas blogg idag och såg att hon hade fotat sin klädkollektion, som faktiskt är riktigt fin. Får hoppas att den kommer i Kalmar, i sånna fall ska jag knipa ett par plagg. Man fick också se hennes modell för märket, Mathilda och en grej som gör mig riktigt arg är att nästan alla har kommenterat att hon inte alls är bra osv. Att hon är för smal,  ser anorektisk ut, ser ut som en "planka", ser ohälsosam ut och annan skit. Det irriterar mig faktiskt med tanke på att modellen i fråga inte alls är för smal. Dessutom kan man läsa på hennes blogg att hon inte alls tycker det är kul. Visst kan man ha åsikter om henne men man kan hålla det till sig själv.

Jag tycker att hon ser sund ut och är riktigt snygg. Förstår inte varför folk ska klaga så dant.


Mathilda, Blondinbellas modell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0