inventeringen avklarad

Jag tycker verkligen inte om kylan. Jag är så frusen av mig hela tiden, riktigt jobbigt. Nog för att vintern är mysig men när det är kallt för länge blir jag galen. Men nu ska jag inte klaga!

Jag är hemma igen efter att ha varit uppe i Byxelkrok och inventerat med pappa och Crille. Det gick bra och tror vi fixade det mesta som skulle fixas. Dock ska vi upp på tisdag igen och städa. Lite små drygt med det måste göras. Nu sitter jag i min soffa och försöker tina upp mig själv. Har precis varit på macken med mina systrar och köpt lite godis och läkerol till mamma. Väntar på att maten ska bli klar, är grymt hungrig. Vi ska äta fläskfilé med jätte goda potatisar. Mums!

Vad ska ni göra ikväll? Jag ska slappa här i min soffa och förhoppningsvis prata med älskling. Sen ska jag sova tidigt. Imorgon ska jag upp och träna och kolla på stan.

Ledsen om det inte blir några bilder idag men har inte min kamera. Tror ni överlever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0