Historia

Nu är jag äntligen klar med historian! Jobbat på riktigt bra i eftermiddag och jag är rätt nöjd. Vi har börjat våra redovisningar nu och jag tror att det är min tur snart. Börjar bli smått nervös, får alltid sån prestationsångest när jag ska göra det. Men det ska nog gå bra.

I eftermiddag ska jag till tandläkaren och det är det värsta jag vet. Jag lyckas alltid få hårdhänta tandläkare som bara klagar så det är aldrig någon hitt. Men det är väl lika bra att få det överstökat.

Sen ska jag hem och bara ta det lugnt och njuta över att ha fått två stora uppgifter överstökade. Ska krypa ner i sängen med en kopp te och lyssna på musik. Blir en tidig kväll också, är trött och behöver vila upp mig.

Imorgon ska jag på praktik, träna och hem till älskling, helt perfekt!

Nu ska jag lyssna på redovisningarna, ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0