Hemma hos älsk

Puuh, är äntligen hemma hos älskling! Bussresan fick mig en aning irriterad. När jag väntade på bussen kom en tjej och satte sig i busskuren bredvid mit och tog upp en cigg och började röka. Är det något som jag inte tycker om så är det cigarettrök. Tycker man man visa lite respekt och inte sätta sig innuti en busskur och röka, speciellt när det varken regnar, blåser eller snöar. Min ipod dog direkt när jag kom på bussen också, vilket gjorde mig ännu mer irriterad. Menmen, nu är jag här och allt är bra!

Måste berätta en rätt rolig sak som hände när jag bytte om på gymmet. Stod där och så säger en tant som precis var färdig "Nämen det är ju du!" Jag fattade inte riktigt vad hon menade men sen sa hon att hon brukade se mig i gymmet och att hon tyckte att jag var stark och att hon inte kunde förstå hur jag kunde vara så stark när jag är så liten. Rätt komiskt, för jag är inte stark. Men alltid kul att höra!

Just nu sitter älskling och spelar något spel, det är rätt häftigt faktiskt. Ska se om jag kan snylta till mig en kola sen, är riktigt sugen. Om han inte har ätit upp alla?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0