har haft en dryg morgon

Det har varit en riktigt dryg morgon i skolan. Gjorde först mitt prov, som gick riktigt bra. Sen gick jag ner för att gå på lektionen och fick då reda på att klassen varit odräglig, som vanligt, och vår lärare som haft en halvdålig dag hade åkt hem. Det ledde till en lång debatt om klassen, vår dåliga stämning osv. Trist att vi ska gå i trean och vissa inte uppför sig bättre än dagisbarn. Nåja, det straffar ju bara dom.

Nu ska jag göra en uppgift i medieproduktion. Är jätte trött men det ska nog gå. Vi slutar redan vid två idag så då ska jag ner en snabbis på stan och kolla lite, köpa julklapp till Evelina och träna. Sen ska jag hem och lägga mig i sängen för jag är helt slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0