goood morning

God morgon! Jag vaknade för en liten stund sen och vet ni vad det första jag gjorde var? Smällde i mig en påse godis. Inte likt mig men jag var så himla hungrig. Nu mår jag illa och kommer troligtvis inte ha någon större matlust på hela dagen. Det är inte bra att börja dagen med godis, usch.

Gårkvällen blev sen, vi var hemma hos Nils tills typ halv tre. Jag var supertrött och halvsov hela kvällen. Men det var en trevlig kväll. Jag somnade bums när vi kom hem sen. Dock frös jag så mycket så jag sov med både halsduk och kofta!

Idag ska vi till Byxelkrok, lär frysa rumpan av mig för det är grymt kallt där. Sen ska vi bara vara hemma och ta det lugnt. Blir nog att se på en till Harry Potter film också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0