Glad lucia!

Kan ni tänka er att det är lucia idag? Jag gick upp 20 i 7 imorse för att göra varm choklad men jag mådde lite halv illa så tog en skål verums hälsofil med russin istället. Älskling och jag somnade vid halv fem någon gång så jag antar att jag mådde illa på grund av det. Jag såg i alla fall på luciaframträdandet på tvn och det var jätte fint! Fast jag blev lite irriterad ett par gånger för det kändes verkligen som att det var förinspelat, håller ni inte med om det? Jaja, fint var det i alla fall!

Jag och älskling har segat hela dagen, nu ska vi masa oss ut med hunden och gå till tobaksboden. Funderar på om jag ska köpa något gott. Vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0