maaaaaat

Ligger i sängen hemma hos älskling, vi ska snart äta! Jag är som vanligt jätte hungrig, känns som att jag är det jämt nu för tiden. Snart är jag fet som en boll igen ska ni se. Kan ni tänka er att jag har vägt 72kg på 155 cm? Borde leta reda på en bild på mig från den tiden. Ser rätt kul ut faktiskt! Får tacka gudarna över att dom kilona är borta nu. Nu är det hård träning som gäller!

Juuuste, har slutat på min praktik. Är egentligen inte så många veckor kvar men kände att jag ville ha tiden i skolan istället. Camilla var snäll nog att fixa så det blev så, det tacka vi för! Så imorgon ska jag sitta i skolan (själv) hela dagen och plugga. Måste läsa en klassiker, SUCK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0