en underbar dag!

Tänk att jag aldrig klarar att sova till längre än klockan 10 på morgonen, det är hopplöst. Eller jag gillar att komma upp i tid med det resulterar i att jag är väldigt trött på kvällen när ingen annan är det. Vilket dilemma va? Haha. Härligt väder har jag vaknat upp till i alla fall.

Idag är ingen vanlig dag heller för den delen, det är min och min älsklings ettårs dag! Tänk att vi redan har varit tillsammans i ett år. TIden går verkligen fort. Det har varit ett riktigt underbart år. Jag har världens finaste pojkvän och jag är världens lyckligaste som har honom. Jag älskar dig Christopher Eriksson <3


Ny vaken, ruffsig i håret. Nu ska jag gå med Snobben och sen ska jag krypa ner i sängen med älskling igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0