en slapp och seg dag

Jag är galet trött idag. Sitter hemma hos älskling och sneglar på sängen som känns väldigt lockande just nu. Vi ska lägga oss och se på Harry Potter snart. Älskling har tankat alla filmerna, underbart!

För övrigt har vi hunnit ner på mellandagsrean en snabbis också. Jag köpte tre tröjor och smycken. Ni kan få se bild senare. Hade velat hinna gå lite mer, får se om jag kan göra det någon dag. Förhoppningsvis innan nyårsafton, måste ha något att ha på mig då.

Hur som helst. Nils kommer över en sväng ikväll så jag antar att det blir sent. Imorgon åker vi till Byxelkrok och fixar lite på Marinan. Jag ska fota. Måste påminna pappa om min kamera bara. Men nu ska jag dricka cola och slappa i sängen. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0