En lite årsresumé!

Nu är året som sagt snart slut och då kan det passa med en kort resumé.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag tror inte det faktiskt. Eller visst testar man nya saker men inge speciellt som jag kommer ihåg.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade faktiskt inget iår, men nästa år har jag ett par stycken som jag ska försöka hålla!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nja, tror inte det faktiskt
4. Dog någon som stod dig nära? Nej som tur är.
5. Vilka länder besökte du? Tyskland, tror faktiskt inte jag har varit till fler länder iår. Tråkigt nog!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Bättre väder och bättre ekonomi, haha! 
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 30/12, min och älsklings ettårsdag 
8. Vad var din största framgång 2009? 
Oj, jag vet inte riktigt. Mina betyg kanske? Jag har trott mer på mig själv. 
9. Största misstaget? Vet inte riktigt.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej, varit frisk som en nötkärna. Eller är det så man säger? 
11. Bästa köpet? Hm, mina stövlar kanske. Fast har inte använt dom så mycket, måste göra det.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och mat!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Älskling gör mig alltid riktigt glad!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Infinity :) 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare, känns skönt
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest, synd bara att jag inte har ekonomin till det.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tjurat, haha!
18. Hur tillbringar du julen? Med familjen och sen kom älskling!
19. Blev du kär i år? Blev kär 2008 men det har hållt i sig och blivit starkare för varje dag!
20. Favoritprogram på TV? Gossip girl!
21. Bästa boken du läste i år? Har faktiskt inte läst något iår, inte bra.
22. Största musikaliska upptäckten? Hm, inte en aning.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag var faktiskt väldigt sur hela min födelsedag så den var inte så lyckad. Men älskling var där och det gjorde dagen mycket bättre!
25. Något du önskade dig men inte fick? Ja, men så är det väl nästan alltid?!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Var i skolan, myste med älsk och åt middag hemma.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mindre bråk och tjaffs
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Har jag en någon stil? Nej men ganska alldaglig. Hade jag haft mer pengar hade den difinitivt varit snyggare. Håller fortfarande på och försöker byta ut hela garderoben så jag får in lite snyggt.
29. Vad fick dig att må bra? Älskling och familjen, rätt träning.
30. Vem saknade du? Louise, det är inte bra att ha sin bästa vän 60 mil bort.
31. De bästa nya människorna du träffade? Hm, ingen aning faktiskt. Träffat mycket nytt trevligt folk men inga som överträffar de som redan finns i min närhet.


En bild från förra nyårsafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0