barn, nu?

Gud vad många det är som ska ha barn! Sitter och kollar runt i lite bloggar och det är flera som jag känner som ska ha barn. Känns lustigt. De flesta tjejerna i min klass verkar längta efter barn också. Det gör verkligen inte jag. Tanken på barn gör mig livrädd. Jag är inte direkt barnkär heller. Jag får mest ångest när tanken av att vara gravid slår mig. Finns så mycket jag vill göra, uppleva och så vidare. Ett barn skulle sätta stopp för allt. Men visst kan det säkert vara mysigt, fast bara i en timme. Haha. Men jag är glad för dom som ska ha barn, är man mogen för det (som jag definitivt inte är i närheten av att vara), så är det nog toppen och helt underbart.

Men som sagt, barn för mig lär nog dröja i alla fall en 10 år, om det någonsin kommer att ske. Jag känner mig lite lustig ibland när jag säger så. Folk brukar titta snett på mig. Oh well, det blir nog bra med den saken.

Längtar ni efter barn?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0