bara för att jag är tröttast

God kväll! Vad har ni för er? Jag sitter i mitt nystädade rum och känner mig riktigt duktig. Har behövt städa länge nu och har äntligen orkat göra det. Nu är det fint och fräsht här inne!

Luciaträningen gick bra idag och det ska bli kul att gå imorgon. Vilket påminner mig om att jag måste stryka mitt band. Fick inte tag på några vita strumpbyxor idag, får väl köra på svarta? Hm, blir väl bra. Lär inte synas i alla fall.

Handlade lite annat när jag var på stan, blev en slapp myströja och leggings från Monki och ett linne från H&M. Köpte även lite strumpbyxor till lilla syster, kände att hon behövde det. Nu är jag supertrött och ska ringa älskling och säga godnatt. Lång dag imorgon med tidig lucia, träning och sen vara med älsk. Lär behöva min energi!










och ja, jag är lika trött och sliten som jag ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0