årets första snö är här!

Gud vad jag är glad, det vräker ner snö! Hoppas bara att det blir lite kallare så att den ligger kvar, hade varit så mysigt med snö på julafton. Synd att jag inte har min kamera med mig så jag kan fota lite. Kanske kan gå ut en sväng ikväll. Kollade smhi nu, det ska bli kallare och det ska snöa ännu mer, toppen!

Var på julbord igår och det var jätte gott och mysigt. Jag var grymt mätt när vi åkte hem, lovar er att min mage var dubbelt så stor! Ikväll ska jag på mina konfirmanders julfest, ska bli mysigt det också. Känner att jag börjar få lite julkänsla, snön gör mycket. Imorgon är det bara en vecka kvar till julafton. Och jag har bara köpt en julklapp.. Måste börja fixa allt. Vet dock inte vad jag ska ge älskling? Nåja, kommer på något!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0