9 december

Usch vad trött jag är, skulle kunna somna här vid bordet hur lätt som helst. Men det finns det ingen tid till. Får se till att sova ut i helgen. Nu ska jag snart gå och träna, kommer bli skönt. Ska även göra nya kroppsfettsmätningar också. Tror jag ska träna ben idag, det blir nice.

Har pratat lite med Louise idag, lika trevligt som alltid. Saknar henne galet mycket. Förstår faktiskt inte hur jag kan överleva utan henne under sånna här långa perioder? Inte okej. Vi pratade lite om nyår och jag har sån faslig nyårsångest. Önskar mest att den dagen kunde försvinna. Vi får väl se vad som händer då.

Nu ska jag gå och äta mellanmål. Hoppas att det finns frukt kvar i fiket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0