8 december

Och så var det dags för historia. Vi ska ha genomgång inför provet nästa vecka. Jag ska göra det på måndag istället för tisdag eftersom jag ska på julbord med älskling och hans familj då! Får hoppas på att provet är lätt, är inte på humör att tokplugga.

Det blev rollspell på samhället och det var jätte kul! Vi skulle spela ut en rättegång och jag var dommare. Det enda som var tråkigt var att vårt fall var lite svårt så vi hade problem med att få till det, men det gör inte så mycket. Kul var det i alla fall. Hade det inte varit så svårt och lång utbildning hade jag faktiskt kunnat tänka mig att bli advokat. Men nej, jag trår jag håller mig till events och reklam, mer min grej!

Jag hoppas den här lektionen går fort så jag får åka hem till min älskling någon gång, saknar honom jätte mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0