3e december

Hej alla! Hur är det med er? Själv är jag trött och på allmänt segt humör. Vill mest krypa ner i sängen och lägga mig. Fast det är lite förtidigt för det än så länge. Tror att jag ska masa mig ner och laga middag till mig och Alicia snart i alla fall. Mamma tyckte jag skulle laga kycklingfilé med parmesansås men jag är för lat så det får bli ris och falukorv! Funderar på att steka ett ägg också, är så sugen på det. Tror ni att det passar?

Praktiken var halvseg idag, var med på ett möte och skrev lite adresser. När jag slutade drog jag ner till Nordic och hade ett möte med Chris. Vi snackade om mat, protein och träning. Nästa vecka är det dags för nya mätningar, jag är nervös! Hoppas jag har gått ner i fett.

Nej, nu kurrar magen så det är dags att springa ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0