2a december

Ännu en dag på praktiken, sitter och slöar på kontoret och längtar tills det blir lunch. Ska äta sushi idag, mums! Får se om jag får göra något roligt idag men det tror jag inte. Men jag ska inte klaga, att bara sitta och slösurfa kan vara rätt skönt det med. Sen i eftermiddag åker jag till älskling.

Satt och slösurfade igår och hittade massa kläder som jag vill ha. Tur att det är jul snart. Fast i och för sig får jag aldrig mjuka paket, fast det kanske är lika bra. Mamma och pappa skulle nog aldrig lyckas köpa något som jag tycker om iaf. Fast man brukar ju alltid få lite pengar så man kan shoppa själv. Anyway, här är lite av det som jag hittade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0