22 december

Förlåt för min kassa uppdatering men har inte haft tid. Har så mycket för mig nu när julen närmar sig.

Julfesten igår blev i alla fall väldigt lyckad och den var trevlig. Får be om ursäkt om jag var lite grinig då och då men var väldigt stressad och mådde inte så jätte bra. Min mage är fortfarande lite stressad och gör ont. Känns lite jobbigt, svårt att äta. Men som sagt, det var jätte trevligt och väldigt god mat. Ska försöka att få upp bilderna imorgon, är hos älskling nu.

Idag har jag dessutom fixat klart med alla klapparna. Får hoppas att alla blir nöjda nu bara. Har faktiskt lagt ner mycket eftertanke i vad jag ska köpa till alla. Tänk att det är dan före dan före dopparedan idag. Helt sjukt faktiskt, snart är det sommar.

Nu ska jag mysa med älsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0