10 december

Ibland känner jag mig som världens tråkigaste person. Jag kom hem till älskling vid sju igår och var helt slut. Somnade vid elva, fast innan det hade jag nog hunnit somna 10 gånger. Jag är alltid jätte trött och orkar aldrig göra något på kvällarna. Känner mig lite småtaskig ibland när jag bara somnar sådär. Ska lägga mig tidigt så jag är pigg till helgen!

Men nu till träningen. Vi gick igenom ytterligare ett program till mig, den här gången för armarna. Fick gå igenom det och sen köra igenom det. Var helt död i armarna efter det. Nu ska jag köra själv imorgon och en vecka sen ska vi inleda fas två. Jag gjorde även kroppsfettsmätningar igår och jag är SUPERNÖJD! På fem veckor har jag gått från 19,1 % till 17,6%. Känns underbart och jag har inte ens kommit halvvägs än. Alla resultaten var jätte bra. Jag har gått upp mycket i muskelmassa, ökat lite i vikt och gått ner i fett + att jag har ätit mycket mer än valigt. Åh, det här är nog än av de bästa sakerna jag har gjort i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0